MissBella

Produktfotografering
Sitter återigen rensar min externa hårddisken (fylls på ganska snabbt när man knäpper bilder hela tiden) och då hittar man alltid massa roliga bilder.Hittade en del bilder från 4 år sen när jag fotograferade för webshoppen MissBella.se som jag drev tillsammans med min bror. Jag kommer ihåg att jag var så extremt stolt över dessa bilder. Idag tycker jag att dom är fortarande superfina produktbilder men tycker nu efterhand att de saknar känsla eller personlighet pga ljussättningen.
 
Mer dramatik
Sahar, är mina aboslut favoritmodeller så hennes skulle jag inte vilja ut för nåt i världen! Men jag borde ha vågat leka mer med ljuset/skuggor  och skärpedjupför att få fram lite mer känsla i bilderna.
 
Här kommer några av min all-time- favoriter från MissBella-tiden. Enjoy!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim