Graffiti och muterade maskar

Den här bilden tog jag förra helgen , älskar symmetrin i bilden som vattenpölen skapar. Bilden är tagen i Uppsala vid kungsängsleden under bron. Det luktade inte direkt blommor här och jag såg en och annan äcklig mask/blodigel/larv/utomjording som jag inte sett tidigare. Det kunde lika gärna vara en muterad mask av allt skräp/avfall som fanns där. Jag är väldigt stolt att jag lyckades ta kortet eftersom jag är så lättäcklad och livrädd för maskar, speciellt när de nästan lyser grönt ;) 

Förresten, nu är det vintertid. Det innebär mindre soltimmar vilket är aldrig kul när man vill fota utomhus. Så jag ska masa mig upp från soffan och ta mig ut i höstsolen..
 
Tamron 17-50 f2,8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim