Uppdrag: Edenbergs Del 1

Jag har suttit närmare tre timmar och försökt strukturera upp någon sort av mappsystem för mina bilder, då slog det mig att jag har totalt glömt bort att visa bilder som jag tog åt restaurangen Edenbergs i Uppsala. Väldigt rolig miljö att ta kort på eftersom de verkligen har tänk till med detaljerna!
 
På nedre plan är det sofistikerad restaurang och på övreplan är det en riktig skön nattklubbs känsla! Tänkte därför bjuda på en bildserie. Vi börjar med restaurangen sen nästa gång får ni se loungen/baren sist och inte minst matbilder! På deras hemsida har de lite bilder också, kika in där också om ni vil- www.edenbergs.se
 
Bilderna tog jag i våras så jag  kommer inte ihåg de inställningar jag använde på kameran men jag använde mig endast av 50 mm lins! Man kommer så sjukt långt med den linsen alltså! Min favvo!
 
Dessa bilder är tagna på restaurangen nedre plan. Varje matbord har en "hemlig" byrå som man kan dra ut och skriva i gästboken. Om man har glömt läsglasögonen hemma så är det inga problem för det finns ett par extra i byrån om man nu skulle behöva det! Väldigt genomtänkt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim