Barnkalas med Nicole

Nu var det ett tag sen jag laddade upp vardagsbilder, dvs bilder jag tar i vardagen bara för att fånga "ögonblicket". För  två veckor sen fyllde min guddotter 6 år (Tiden går alldeles för fort!). Det firades såklart med kalas och min kamera fick självklart följa med.
 
 
Här kommer några av mina absoluta favoriter från kalaset. Alla bilder är tagna i naturligt ljus. Som vanligt  använde jag mitt favoritobjektiv: Nikon 50 mm 1:1.8
 
Charlize med sin morbror
Fluffigare kinder får man leta efter
Födelsedagsbarnet och en mycket nyfiken kusin som vill se vad som finns i paketet.
 
Say Cheese!
"Jag vill inte vara med på kort längre- sluta ta kort!"
Lillasyster Melissa och kusin Kianue
 
 

Kommentarer
Postat av: moz

OMG vilka fina bilder. Ser ut som bilder man kan köpa på istock m.m.

Älskar bilden på c:s profilbild och presentbilden med N & K. Capturing the moment!

kan du skicka de till mig i storformat? Eller fick jag dom?

Svar: Tack! Haha! Finns massvis med bilder och du har fått ett axplock av dom. Dom bästa självklart!
Melodi foto

2013-04-18 @ 10:32:01
URL: http://offertum.se
Postat av: Huxflux

Du har en otrolig känsla för att fånga de magiska ögonblocken!

Svar: Tack Huxflux! :) Oj vad glad jag blev av din kommentar!!
Melodi foto

2013-04-18 @ 22:08:42
Postat av: Sofia Wählby Photography

Wow, du har verkligen lyckats fånga vackra ögonblicksbilder. Älskar de två sista bilderna med motljus! :)

Svar: Åh tackar!! Det är så lätt att glömma bort att man kan ta roliga bilder utan att det egentligen behöver vara en arrangerad fotosession!
Melodi foto

2013-04-20 @ 17:46:41
URL: http://sofiawahlby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim