I ♥ Barcelona

Som lovat så kommer bildbomb från Barcelona! Enjoy!
 
Vår utsikt över Barcelona från hotellrummet!
Åh älskar havet och sanden..... (Tydligen också Burger king. Avslöjad av BK påsen!)  ;) !
Ja livet utan Google maps kräver en riktig karta! Back to basic och old school!
Jag tror att jag var en såpbubbla i mitt förra liv. Vart jag än vänder mig så finns dom där. Den här gången större än någonsin. Detta är parken framför Sagrada Famillia.
Bubblor någon?
 
Barnen var som tokiga...
Kärt barn har många namn. Inte första gången jag kallats för Melanie! MELODI är namnet fiiii fasiken! ;)
Men gott var det så baristan är förlåten på Starbucks!
La Sagrada Famillia.... 250 års byggprojektet som börjar komma mot sitt slut år 2030.
Inne i kyrkan Sagrada famillia... magisk, kusligt och varmt var det! 
Här  är ett  praktexempel på kuslighet i kombination med magi!
Till vänster: Fasaden var fyllt med massa hemska statyer. Här ser ni en soldat som håller på att kasta ett litet barn i marken medan en annan bönfaller honom. Notera att det ligger ett dött barn vid hans fötter.Huuäää...
Till höger: Så harmonisk och underbart ljus. Ja ni förstår,  kyrkan är inte av det vanliga slaget.
Svalkade Sangria behövdes efter alla konstiga intryck!
Sangria!
Allt måste provas minst en gång.... ALLT!
Hut hut!!
Som sagt allt provas en gång. Första och sista gången jag åt (läs: dricka) ostron. Det var som att svälja någons kalla hostslem (ursäkta liknelsen).
 
Tack för den här gången Barcelona ♥ På återseende!

Kommentarer
Postat av: Shamim

Vilka fina bilder!! Ni verkar ha haft super kul ;).

Svar: Ja vi hade superkul! Nästa gång åker vi ihop!
Melodi foto

2013-08-18 @ 09:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim