Damma av!

Sen en tid tillbaka hade jag lovat Catta att ha en privat fotoutbildning med henne! Efter att hon har ha fått en liten knodd kände hon att blivit lite ringrostig med kameran. Så idag var det dags att damma av kameran och börja fota. Vi gick igenom lite "hemlig tips och tricks" som jag använder mig av men också hur man generellt ska tänka med motiv,ljus,slutartid etc. Hon fick träna att ta kort mig, vilket kändes ovanligt. Jag blev lite nervös av att stå FRAMFÖR kameran.  "VAD JAG SKA GÖRA MED MINA HÄNDER!!"  skrek jag ett par gånger. Haha! 
 
Catta är superduktig och noggrann. Som bevis på det så ska jag lägga upp bilderna som hon tog på mig. Det vill säga när hon är klar med sin redigering. 
 
Men här kommer några bilder jag tog på henne!
 
Objektiv: Nikon 50mm
Inställningar: ISO 100 1/160-1/200 F1,8-3,5
Plats: Uppsala, Salabacke
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim