Maria

Ni vet de där "bisarra" poserna som Maria bjöd på i förra inlägget.  Den här kvinnan är inte bisarr på nått sätt! På dessa bilder skulle jag vilja kalla henne för " en kvinna med ett mål i sikte" :)
 
Ljussättning
Till den här fotosessionen har jag använt tre blixtar, softboxar. Två stycken som står på varsin sida av Maria och som är riktad mot bakgrunden. De används för att eliminera skuggorna som skulle annars uppstå bakom henne. Framför henne, snett till vänster, har jag placerat en stor softbox. Genom att vinkla den åt sidan får hon snygga skuggor som framhäver klädernas struktur och konturerna i ansiktet!
 
 Vill ni se BTS bilder så föreslår jag att ni tar en titt på Marias blogg!
 
  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina Mary! Och duktiga du!

2013-08-29 @ 15:35:43
URL: http://Lices.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim