Min studio

Jag har nämnt i förbifarten att jag har en liten studio. Det lilla utrymmen delar  med ett tryckeri! Jag har inte lagt allt för mycket energi på att inreda den men höstens projekt blir att göra mysigaste studion i Uppsala. Där ska kunder slappna av och känna sig som hemma! Just nu är den fylld med flyttkartonger  men igår slog jag slag i saken och beställde massa studioinredning. Jag beställde bland annat två nya studioblixtar och bakgrundstativ! Jag är så lycklig över mina inköp! Nu blir det ännu roligare att fotografera!
 
De blixtrarna jag använder idag har jag haft över 6 år och de har gjort sitt. På nått sätt får man också mer självförtroende att ta på sig ännu mer komplicerade uppdrag bara för att man har lite bättre utrustning. Av erfarenhet så vet jag att det är inte utrustningen som gör bilden, utan hur man använder det man har men kan inte låta bli att känna så ändå!
 
Hur som helst, självklart kommer jag bjuda på före- och efter bilder på min lilla studio!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får redan dina kunder att söappna av och känna sig som hemm! Fina du!

Svar: <3 Tack fina du!! Vad glad jag blir :)
Melodi foto

2013-08-15 @ 19:50:38
URL: http://mariagullig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim