Om Catalina får bestämma

Det är ju otroligt roligt att få se sig själv på bild när det är en annan fotograf som har tagit bilderna. Dessa bilder är från workshopen jag hade med Catalina.
 
Catalinas bilder
Bilderna nedan har Catalinas tagit och redigerat. Jag har  valt ut några av mina favoriter och fått lov att lägga upp de på bloggen. Som sagt, att vara framför kameran är inte min styrka, men Catalina har lyckats fångat fantastiska ögonblick.
 
Till vänster: Här testar vi att fotografera med rätta ljusförhållanden. Det resulterar i att man får fin jämn hy på bild!
Till höger: Här testar vi på korta och långa slutartider. Vi tar hjälp av gungan för att sätta slutartiden på prov. Med kort slutartid får man en fin skarp bild utan rörelse-oskärpa som den till höger. Samtidigt tar jag en bild med mobilen för att lägga upp på Instagram;)
 
Sist men inte minst så provade vi lite motsolsbilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim