Gör det tråkiga först

Det tråkiga
Jag sitter här med kvitton och fakturor från hela 2013. Allt har legat skrynligt i en påse långt inne i ett skåp. Någonstans har jag hoppats på ett mirakel. Att dessa prassliga kvitton hittar sin väg  till bokföringspärmen, lägger sig prydligt i små högar och väntar glatt på mig. Men nej, jag lever inte i en Disneyvärld så jag har spenderat hela dagen på att bokföra :/
 
Det roliga
Just nu vill jag inget annat att redigera bilderna som jag tog med Lisa och Fethi i veckan som ska vara till månaden fototema här på bloggen! Vi var på universitetshuset i Uppsala som har en hel magisk miljö. Det var för första gången på länge mina fotokunskaper sattes på sin spets. Det var så mörkt i lokalen och jag hade ingen bra yta  för att få ljuset att studsa som jag ville. Jag ska inte ljuga, jag hade prestationsångest och  ville nästan kasta in handduken för jag trodde att resultatet skulle bli kasst. Men OJ så fel jag hade. Det blev en av de bästa fotosessionerna NÅGONSIN.
 
Följ med och se mer!
Ni som följer mig Instagram (melodfoto) eller gillar min Fanpage, Facebook.com/melodifotouppsala har redan fått se en sneak peak på en av bilderna jag tog. Lisa och Fethi var så duktiga. Eftersom jag har fotat Lisa ett antal gånger ser jag verkligen hur hon har blommat som modell. Ni kommer förstå vad jag menar när ni ser  bilderna vi tog:)
 
Här kommer några behnind the scene bilder jag jag snodde från Lisasblogg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim