och nu blir det mer reklam med Skansen Jonas...

Då var det dags att spela in en ny reklamfilm med jobbet! Den här gången hade vi inspelning i två hela dagar varav en av dagarna var vi på Skansen med Jonas Wahlström. Den mannen är så otrolig härlig, man trivs genast i hans sällskap. Dessutom vet han hur man ska  lätta upp stämningen, som att slänga upp en Tarantella på bordet mitt under lunchen. Jag höll nästan på att ramla av stolen när han drog fram den från sin skjortficka!
 
Produktionen av reklamfilmen står SUNDAY för med grymma Josef bakom spakarna! 
 
Här kommer lite BTS bilder!
 
 
Dag 1 i filmstudion: Proffsiga Lisa fixade makeupen
Min fina kollega Anneli springer (kryper) runt mellan alla sladdar och lampor!
Såhär glad kan man se ut när man håller i en giftig Tarantella (visste inte att den var giftig förrän efteråt därav det stora leendet). Jonas berättade inte förrän efteråt att man inte drar ur giftet ur dom.
....and ACTION!
Dag 2: På Skansen
Ljus och ljud måste stämma. Josef och Max ser till att allt klaffar!
Jonas hämtade en liten krokodil som vi skulle ha med i en scen!
Till vänster: Multitasking at it`s best mellan tagningarna: Prata i telefon och hålla i en sprattlig  krokodil samtidigt!  Till höger: Josef lika glad som alltid!
Det blev många bilder den dagen. Jag lyckades få en bild med Jonas och apan (som för övrigt var grymt svårflörtad. Apan alltså, inte Jonas).
Min nyfunna vän med en fantastisk mohawk!
Dom här fåglarna kunde inte bestämma sig om de skulle vara trevliga eller spydiga. Ena sekunden hejade de en för att i den andra gallskrika  när man gick förbi. 
 

Kommentarer
Postat av: Kaj

Skön grej melodi :-). Bra bilder också! Lite anorlunda porträtt den här gången ;-)

2013-12-02 @ 13:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim