Tillbaka!

Nu är jag äntligen tillbaka från semestern. Livet spinner på i 180 kilometer i timmen så jag har knappt hunnit packa upp min resväska och ännu mindre hunnit gå igenom semesterbilderna.

Jag ska i veckan svara på alla mail som har droppat in för diverse fotouppdrag, redigera klart lite fotosessioner som jag hade innan jag åkte och planera in nya spännande projekt. Ja allt detta tänkte jag hinna med samtidigt som jag jobbar heltid;)

Men misströsta inte, jag bjuder jag på lite sommarvärme under tiden. Fler bilder ska jag få upp på bloggen i veckan!
Sahar och jag vid lagunen som låg vid vårt hotell. Jag hade såklart kameran i högsta hugg.. som alltid! 
Objektiv: Nikon 50 mm f1,8, f2,5, ISO 100, 1/250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim