Barnfotografering

Tittut
På lördag ska jag fotografera en gammal väns barn! Det ska bli otroligt roligt. Som fotograf får man leka "tittut", skutta omkring, dansa - ja alla medel är tillåtna så länge barnen sitter stil och ler.
 
Ljus
Vi ska fotografera inomhus men hoppas kunna placera barnen nära ett stort fönster så vi får naturligt ljus som de två nedersta bilder. Men om det inte går tar jag nog fram mina blixtrar och knäpper några bilder med studion. De två översta bilderna är tagna med softboxt blixt, så det kan nog bli superfint det med.
 
Resultet visar jag självklart upp här så fort de är färdigredigerade!
 
Inspirationsbilder lånade från Pinterest.com
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim