Välkommen in

När kreativiteten vill få utrymme så måste allt annat stå åt sidan. Det var tänkt att jag skulle storstäda idag men så blev det inte riktigt. Jag behövde skapa nått, göra nått som får mig att tänka i andra banor. Kameran fick åka fram och dokumentera min nya hobby i livet, loppisfynd. Så välkomna in! Det här är mitt hem, i bilder.
 
Nyfunnen kärlek till Upsala Ekeby keramik. Till vänster; en blandad kompott av vaser. Loppisfynd 100kr för alla vaser och bricka. Till höger: Fynd på Röda korset. En mega stor Upsala Ekeby vas av Mari Simmulsson, 40kr. Vilket vrakpris. Helt säker på att den är värd flera hundra lappar mer:)
Okänd glaslampa! Den kommer till sin fulla rätt bland alla mina silverljusstakar. Loppis i Björklinge: 30kr
Min vintage kamera från second hand butiken  Helping hand. Tror att jag betalade 100kr för den. Jordglob och fredsduvan är min favoritprylar i hemmet. Kuddfodral från IKEA och H&M Home (nya).
Mina 2 fåtöljer har jag köpt loss från min syster. Vem har sagt att tjata inte lönar sig? Fick muta henne för att hon skulle sälja dom till mig. Eftersom hon importerade dom från USA när hon flyttade hit är det omöjligt att hitta likadana här i Sverige. Det var kärlek vid första ögonkastet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim