Färdig!

Det har gått undan med fotograferingen som jag hade i måndags. Jag är redan klar och levererat bilderna som ska upp på nätbutiken . Nu ska jag försöka koppla ifrån allt vad jobb heter och sova som en prinssessa. Att ha så många projekt på gång, som jag har nu, kan ibland vara lite väl påfrestande för kropp och knopp. Det är svårt att säga nej när man tycker det man jobbar med är det roligaste som finns.
 
Nu ska jag tända ljus, stänga av datorn, sätta mig på balkongen och njuta av sommarluften. Dags för lite jag-tid men jag låter er inte hänga i luften. Här några favoritbilder från fotograferingen igår. Jag har redigerat bilderna lite hårdare nu för bloggen eftersom jag är svag för  kontrastrika bilder.
 
 
 Till skillnad för för förra photo shooten är ljussttningen annorlunda och resulterade i ljusgrå/vit bakgrund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim