Leona

Mamma, pappa & Leona
Här kommer resultatet från barnfotograferingen idag. Det var lilla Leona, snart fyllda 2 månader, som skulle förevigas på bild. Bebisar vill ju inte sitta still allt för länge eller överhuvudtaget bli fotograferade. Det var med andra ord snabba ryck som gällde:) Pappa Deniz fick  agera handmodell medan mamma Shamim fick assistera med hårspännen och hårband för att göra Leona lite extra fin.
 
Ljus 
På dessa bilder har jag bara använt mig av naturligt ljus. Vid valde att fotografera nära ett fönster snett framifrån. På bilden nere till höger ligger Leona i motljus ( fönstret är bakom henne). Det gör att bakgrunden blir helt krispigt vit utan att Leona blir överexponerad i ansiktet.
 
Objektiv Nikon 50mm
 

Kommentarer
Postat av: Mazmaz

Du har blivit så grymt bra!

Svar: Åh tack! Jag ser bara fel i mina fotograferingar.. haha! Men det är tydligen vanligt hos fotografer, att bara se fel i sina bilder. Jag drömmer om den dagen jag tar en bild och känner " oj den här bilden är perfekt"!
Melodi foto

2013-04-02 @ 15:51:01
Postat av: Huxflux

Snyggt!!

Svar: Tack Huxflux :)
Melodi foto

2013-04-03 @ 01:08:22
Postat av: catalina

Vilka fina bilder du tagit på Leona!!

Svar: Tack! Vilka härliga bilder du har tagit på din lilla knodd:)
Melodi foto

2013-04-03 @ 17:26:19
URL: http://atcats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim