Cherry Blossom

Strålande sol, vårkänslor och Kungsträdgården i full blom. Jag passade på att ta med mig kameran och föreviga naturens otroliga färger. Om ni har möjligheten att ta er till Stockholm så missa inte Kungsträdgården såhär års.
 
Dessa två tjejer strosade runt i kunsgträdgården. Jag kunde inte låta bli att springa fram och fråga om jag fick fotografera dom. De var som två dockor tagna ur 50-talet! Passade perfekt bland körsbärsträden. Önskade jag kunde tagit fler bilder på dom, men jag kände mig stressad av alla människor runtomkring och dessutom ville jag inte störa dom  allt för mycket.
 
Objektiv: Sigma 70-200
Inställningar: f2,8, ISO 100 1/250
 
 

Kommentarer
Postat av: Elvira

Fina bilderna blev :)

Svar: JA bilderna på er blev helt underbara! Vill ni ha bilden kan ni maila mig på [email protected] så skickar jag den till dig!
Melodi foto

2013-05-09 @ 02:38:17
URL: http://elviraomelusina.wordpress.com
Postat av: Mazi

fina bilder.

Svar: Tack mazi:)
Melodi foto

2013-05-13 @ 14:27:11
URL: http://offertum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim