Cry your heart out

Hur tar man snygga bilder på gråtande barn? Vill man ha bilder på gråtande barn överhuvudtaget? Svaren till båda frågorna har fotografen Jill Greenberg. Genom att ge barnen godis och sedan ta ifrån dom det, hastigt och lustigt, fick honsmåttignarna att storgråta.
 
Bilderna är helt fantastiska. Vackert ljus, massa känslor på bild men är det värt att få dessa sötnosar så ledsna? Nja, jag vet inte om jag skulle ha samvete stå bakom kameran och knäppa medan barnen gråter. Så jag håller mig till att få barn att skratta och sjunga istället. Men visst är der underbara bilder?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad larvigt !!det är väl Inge fara med lite gråt !!!

2013-06-01 @ 23:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim