Baby Boom!

Jag är omringad av små knoddar, det är en liten babybom i min närmaste krets! Jag älskar barn och ska inrikta mig mer mot barnfotografering.Därför har jag beställt massa rolig rekvisita just till barnfoton som bör dyka upp i dagarna! Så nu när min BFF´s lilla tjej  blivit lite större så passade jag på att ta massa kort på henne för att värma upp min kreativitet när det kommer till barnfoton. Alla dessa bilder tog vi i lördags på under en timme. Det gäller att vara riktigt snabb med barn. För de blir snabbt trötta!
 
Bilderna är tagna i min studio och utomhus. Kamerainställnigar på utomhusbilderna ser ni längst ner i inlägget!
 
Studiobilder
Bakgrund: Grå
Ljus: Oktabox 120cm svag styrka, ganska nära Leona.
Objektiv: Sigma 70-200 mm f/2.8
Kamera inställningar: ISO 100, 1/100 f/9
 
Utomhusbilderna
Kamera: D800
Objektiv: Sigma 70-200mm f/2.8
Inställningar: ISO 200, 1/200,f/3,5-4
Plats: Uppsala, Årsta
Tid: Runt 15-tiden
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim