BTS när den är som bäst

Jag har haft en händelserik helg, förutom babybilder har jag också haft en liten workshop i ljussättning med Terese. Hon ville testa att fota i studio så jag erbjöd min studio eftersom hon hade varit så snäll och låtit mig följa med när hon fotar bröllop. Påplats fanns två modeller och en hårstylist. Vi hade så skoj så innan jag visste ordet av det hade det gått 3 timmar! Det bästa med att ha en annan fotograf på plats är att de kan ta grymma Behind the scene bilder! Så bättre än såhär blir inte BTS bilder.
 
 
På Terese hemsida hittar ni resultet av  workshopen: www.brandwold.se
Förhoppningsvis hinner jag visa några bilder i veckan på bloggen:)
 
Här testar jag ljuset innan jag låter Terese ta över spakarna i studion. Modell Emelia Fogelström.
Modell Cecilia
Här har vi Terese! Så grym på det hon gör!!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

KUL!

2013-10-22 @ 12:19:15
URL: http://lices.se
Postat av: Terese

Tack snälla Melodi för en fantastiskt rolig och väldigt lärorik dag, är så tacksam för att du ordnade detta! Ska bli jätteroligt att få se dina bilder och så hoppas jag att du håller workshops för fler personer framöver, för du är så pedagogisk, gullig och tydlig. Kram från mig (och många glada tillrop från oss alla på vägen hem:)

2013-10-22 @ 18:42:23
URL: http://www.brandwold.se
Postat av: Jojo

Ååh, shit va roligt! Kommer du på fototräffen vid Odinsborg på lördag? Isåfall kanske vi kan prata om det finns en lucka hos dig för en workshop? Är grymt sugen isåfall! :)

Svar: Ja, jag ska verkligen försöka! Har nämligen en fotografering på lördag, kanske tittar förbi en sväng iallafall! Hur länge är träffen?
Melodi foto

2013-11-04 @ 22:09:57
URL: http://jojosfoto.blogg.se
Postat av: Jojo

kl 11-13, om det inte regnar :)

Svar: Då kanske jag tittar förbi en snabbis! :) kul!
Melodi foto

2013-11-06 @ 09:20:28
URL: http://jojosfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim