Coco magazine

Idag var det en sån där dag då det bara kliade i fingrarna av kreativitet. Så jag satte mig framför datorn och började leka med bilderna som jag tog när Terese var på workshop hos mig. När jag var klar med bilden så tyckte jag att retouchen påminde om det sortens bilder man brukar se på omslaget på tidningarna. Så jag fortsatte att leka med den tanken. Mitt i allt så insåg jag hur mycket klockan var så jag kom inte längre än att sätta en tidningsrubrik. Jag  satte ihop före-bilden bara för att se skillnaden. Jag skulle alla dagar köpa tidningen till höger, skulle inte ni?
 
P.s Världen löjligaste tidningsnamn men jag döpte den efter det typsnitt jag använde för rubriken:)
 
Modell: Emilia Fogelström
Kamera:D800
Objektiv:70-200 mm f/2.8
Ljus: Beautydish
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

SNYGGT!

Svar: TACK! :)
Melodi foto

2013-11-06 @ 22:41:02
URL: http://lices.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim