En liten hemlighet

Kommer ni ihåg bilderna på Milo? Här är slutresultatet från fotosessionen! Jag lovade också dela med mig hur jag hade ljussatt när jag tog dessa bilder. Hemligheten bakom dessa ljusa och mjuka bilder är inte dagsljus, utan en softbox som använts på ett annorlunda sätt. Resultatet blir supermjukt och ger illusionen av att det är en strålande morgon. Det som är bra med den här ljussättningen är att jag inte behövde oroa mig för att flytta på softboxen eftersom hela rummet funkade som en enorm softbox. Milo kunde springa runt precis som han ville och ändå få ett fint jämt ljus över hela ansiktet:)
 
Det här är mitt bästa fotoknep .... ever! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim