Änglarnas stad

Jovisst, jag lever! Det har varit ett virrvarr efter att Thailandsresan blev avbokad. Ibland går inte allt som man planerar. Det blev raka vägen att boka om biljetterna mot en mer bekantare ort - Los Angeles! Här har jag varit varje år sen jag var 16 år, ibland två gånger per år. Här har jag min kära syster. Sett det mesta staden har att erbjuda, ätit och shoppat det staden har att sälja. Det här är mitt andra hem. Men den här gången ska jag göra nått jag inte gjort tidigare - fotografera!
 
Allt som glittrar är inte....
Jag har redan styrt upp modellfotograferingar men jag tänkte också bjuda på hur staden är, på riktigt! Visst, här är det tjusigt, snygga människor och snabba bilar men det är bara en bråkdel av Los Angeles. Den "riktiga" livet är långt ifrån det man ser på filmer och dokusåpor. Allt som glittrar är inte guld nämligen;) Så följ med det närmaste 2 veckorna så ska jag berätta allt om staden - i bildformat.
 
Tidigare idag avnjöt en Boba. Vet du inte vad det är? Jag berättar det i ett inlägg längre fram:) Visst ser det spännande ut med små bollarna i min kopp? 

Kommentarer
Postat av: Hedie

Va skönt att ha semester!!
Njut massa❤❤❤

2014-03-03 @ 09:32:14
URL: http://wearchic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim