Burströmarna

För ca 4 veckor fotograferade familjen Burström. Ni som följer min blogg vet att jag har assisterat Jens på bröllopsfotografering. Han är en grym fotograf. Så det blir extra pirrigt när man får frågan av andra fotografer att  föreviga dom på bild. MEn det gick hur bra som helst trots att vi valde att utmana ödet och fota barnen kl 20.00, dvs när det är läggdags för dom. Anledningen till det var att vi ville ha det vackra kvällsolen! Det var inte glada miner heeela tiden kan jag säga, men vi fick till en och annan bild. Jag fick muta med russin, såpbubblor och små "magiska" djur kan jag säga.


 

Kommentarer
Postat av: Jens

Så jäkla fina dom blev !! =) lika duktig som alltid. kram påre och tusen tack!

Svar: TACK! Kram!
Melodi foto

2014-08-07 @ 07:21:52
URL: http://www.jensburstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim