Wedding

Visst är jag dålig på att uppdatera bloggen? Man har ju sina perioder! Just nu leker livet och dagarna bara svischar förbi, så bloggen blir lite lidande!  Så för att ni inte ska lämna mig helt ensam på bloggen tänkte jag bjuda på några bilder från Emelies Workshop för två veckor sen.
 
Dessa bilder är tagna med bländarförval ( A eller Av inställningen på kameran) och jag måste erkänna att jag tycker att det är en utmaning för mig som gärna kör i manuellt. När man fotar med det så handlar det helt och hållet om att hitta rätt ljus för att kameran ska kunna exponera rätt . En liten skiftning av ljuset så blir bilden galet felexponerad. Men träning ger färdighet heter det ju! 
 
Jag har ca 700 bilder från den här workshopen som jag måste gå igenom. Så fler bilder lär dyka upp, iallafall när jag hunnit gå igenom  och redigerat alla bilder som ska levereras till kunder. 
 
Puss & kram på er som tittar in här trots sega uppdateringar;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim