Christer Lindarw

Jag måste ha det roligaste jobbet! Det är mycket stundvis men ena dagen är aldrig likt den andra. Eftersom jag jobbar på marknadsavdelningen får man vara hel del bakom kulisserna när vi ska ta fram nytt marknadsmaterial. Förra veckan var vi hemma hos Christer Lindarw där vi skulle ta nya bilder på honom som vi ska använda i våra annonser, broschyrer, affischer etc.
 
Christer är en fantastisk ödmjuk och profssionell man. Man känner sig ompysslad när man är runtomkring honom. Han ser till att alla har något att äta/dricka, har det bekvämt och visar gärna runt i hans fantastiska lägenhet som har en utsikt över Frihamnen/Värtahamnen i Stockholm. Om jag fick välja så skulle fika hos honom varje vecka:)
 
Jag passade på att ta några behind the scene bilder när vi var på plats.
 
 
Christer på omslaget av QX magasin/ Christer blirfotograferad av Josef/ medan vi fikade togs vi lite bilder/Josef i action/Christer får makeup och hår fixat/ Fantastisk utsikt från vardagrummet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygga foton! Det publicerades ju egentligen bara två bilder, en i annonsen (där han sitter och läser) och en på hemsidan, vad hände med de andra? :) skulle inte du kunna lägga upp dem?
Ps. Jag går i samma klass som din kusin Sam, supersnäll kille!

Svar: Hej Veronica! Jag kan tyvärr inte publicera de andra bilderna eftersom företaget har inte gjort dom officiella :(
Ja SAM! Det är min kusin det:)
Melodi foto

2013-11-01 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim