Laddad för hösten

Nu är jag äntligen hemma i Sverige! Utvilad, solbränd och någon kilo rundare efter Barcelona resan. Med andra ord är jag redo för hösten och allt vad den innebär!
 
Förmiddagen har jag spenderat att svara på alla mail som trillat in och bokat upp fotojobb. Hela augusti och en bit i september är jag helt uppbokad- KUL! Det är bland annat vigsel, barnfotografering, gravidfotografering och en del modejobb.
 
Nu tänkte jag njuta av min sista semesterdag innan jag ska tillbaka till jobbet imorgon. Det ska bli kul att få klämma och krama på mina fina kollegor efter 3 veckors uppehåll!
 
Eftersom Uppsala bjuder, för stunden, på solsken tänkte jag skutta ner till stan och äta glass! Jag lovar att i veckan kommer ni få en bildbomb från min Barcelona-resa. Men tills dess får ni klassiska " fot mot hav"-bilden.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim