Månadens tema; New Year Love story

 
 
 
 
 
 
Inte det vanliga
Inför måndaden tema ville jag  göra nått annorlunda och komma bort från det typiska nyårsklichén. Det vill säga, att komma bort från det självklara med jul,mat, fest och nyårslöften.
 
Röda tråden
När jag fotade Fethi och Lisa så var stämningen superbra och de är verkligen jättekära. Men de bilder som jag fastande för var de som var melankoliska eller super passionerande. Jag gjorde mitt urval och utifrån mina bilder fick jag ihop en dramatisk kärlekhistoria. De små citaten på bilderna ska ge er en ledtråd hur historien utspelar sig men inte ger er hela händelseförloppet. Syftet är att bilderna, tillsammans med citaten, ska få er att fundera och göra en egen tolkning av bilderna. Får ni ihop historien  eller har jag varit alldeles för galen och förvirrad när  jag knåpade ihop detta?
 
Det finns så många fina bilder, men jag tror att dessa bilder är mina abosluta favoriter. Jag tror nästan att jag kommer lägga upp fler bilder från den här fotograferingen lite längre fram. Men tills dess så hoppas jag att ni gillar dessa.
 
Kamera:Nikon D800
Objektiv: Tamron 24-70mm f/2.8
Ljus: Softbox 60x60 cm
Plats: Universitetshuset, Uppsala

Kommentarer
Postat av: Spillevink

RIKTIGT snygga bilder!

Svar: Tack "Spillevink". ;)
Melodi foto

2013-12-31 @ 14:17:15
Postat av: Emmeli

Gillar? Jag älskar det. Du med en kamera i hand skapar magi, så är det bara!

Svar: Tack Emmeli! Jag blir så glad.. man är alltid väldigt självkritisk:)
Melodi foto

2014-01-01 @ 20:07:38
Postat av: Nilla Tankebubblor

Supersnygga bilder! Fin blogg du har.

Svar: Tack!! :)
Melodi foto

2014-01-27 @ 11:00:27
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Yohanna - Fotograf i Hälsingland

otroligt fina bilder! :)
ch vilken häftig miljö det ser ut att vara! :)

Svar: Tack! Vi var på Aspudden /vinterviken i Sthlm:)
Melodi foto

2014-01-27 @ 20:07:49
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim