Sommar på riktigt...

Nu känns det som att det är sommar på riktigt. Solen sken på Uppsala hela helgen  och det blev allt från hängmatta stunder till plask i poolen med mina syskonbarn.

 

Vad är det med såpbubblor och barn?  De förtrollas av bubblornas färger och blir helt hysteriska. Så helgen bjöd också på en s.k bubbelfest som min kära syskonson Kianue ville kalla det för!

 

Så låt mig presentera – Bubbelfesten i bilder!

 

Enjoy!

 

Charlize ramlat i gräset och första moster gör att knäppa kort, dumma moster
Små fötter som ställer till mycket bus
Stora fötter som inte planerat nått bus alls, vilken lyx.
Inget häng utan vin
Melissa älskar kameran. Min egna lilla linslus!
Hysterin är total. Se höger bild i bakgrunden, det sätter tonen för hela "bubbelfesten".
"jag vill dansa i bubblorna"
"Titta Kianue såhär gör du"
"MEEEERA BUBBLOR" Stressen över bubblorna är total
 
Objektiv: Nikon 50 mm 1.8 och Sigma 70-200mm 2.8.
Efterbehandlade med ökad kontrast och mjuk färgfilter.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim