House of Doris

Nästa helg drar jag igång mitt samarbete med klädbutiken Hous of Doris i Uppsala (f.d VILA-butikerna). De startar nu upp sin webbshopp och jag står för fotograferingen för alla produkter. Vi kommer att fotografera, vad jag misstänker är uppemot 100 olika plagg, på två dagar. På plats kommer det finnas modeller, make-up artist och helt fantastiska kläder, så det kommer bli jätteroligt att få fotografera!

 

Det kommer med andra ord att bli en hel studiofotografering så jag har haft en perfekt ursäkt för att köpa på mig massa fotograferingsutrustning (wohooo)! Jag har förstärkt  med nya blixtar, reflexärm, extra batterigrepp m.m. Man blir sån prylnörd när man håller på med fotografering. Om jag hade en gnutta mindre självbehärskning så hade min lilla shoppingrunda gått loss på flera tusen. Man kan aldrig få nog helt enkelt!

 

Lägg till mig Instagram så får ni  följa "live" bakom kulisserna på fotograferingen nästa helg med House of Doris!  instagram.com/melodifoto  eller användarnamnet Melodifoto!

 
Tyckte att min kamera blev så sexig med extra batterigreppet ( extra underdelen som jag har handen under) så jag var tvungen att fota den. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim