Flawless

Som det alltid är med Lisa så planerar vi inte så jättemycket inför en fotografering. Vi bokar en tid för fotografering, , vi möts upp sen skapar vi magi. Dessa bilder tog jag på min lunch idag, vi avsatte 40 min och hann med några ombyten. Det går med ilfart och bilderna blir klockrena! Visst är det konstigt? För vissa fotograferingar kan man planera tills man blir blå i ansiktet och ändå blir resultatet halvdant. Men inte dessa, långt ifrån!
 
Sen kanske man tänker att jag har suttit en bra stund med redigering. FEL. Enda jag har gjort är att fixa färgtonen och beskära bilderna. Lisa ser ut såhär på riktigt, hennes hud är på RIKTIGT, vilken dröm!
 
Vill ni veta vart Lisas kläder kommer ifrån så ska ni klicka in på hennes blogg: www.lices.se
 
Kamera: Nikon D800
Objektiv: Tamron 24-70 f/2.8
Inställningar: 1/160, ISO 900,  f/4
Plats: Uppsala, UKK
Ljus: Befintligt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim