Frisörerna i Uppsala

Helgen har varit fullspäckad med fotograferingar. Fredagskvällen gick åt att fotografera massa hårmodeller hos "Frisörerna i Uppsala". Det som var extra kul var att de även hade manliga modeller, vilket jag får fota allt för sällan. Några svettiga timmar senare och ett fullt minneskort kände jag mig väldigt nöjd med resultatet.
 
Sen var jag gjorde i lördags, ja det ni! Det får ni veta om några dagar för den fotograferingen vill ni INTE missa! Nått av det bästa jag har gjort hittills. Men tills dess så ska ni får njuta av dessa störtsköna människor som har stans snyggaste frisyrer.
 
Kamera: Nikon D800
Objektiv: Sigma 70-200mm f/2.8
Inställningar: ISO 200, f/8, 1/160
Ljus: Softbox 60x60cm
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaj

Grymt som vanligt! Väntar med spänning på att få se vad du gjorde i lördags ;-P.

Svar: Tack:) Ja, visst är det spännande, nästan så att man ramlar av stolen;)
Melodi foto

2013-11-11 @ 00:45:29
Postat av: Kaj

Klassisk stolavramling! :-)

2013-11-11 @ 16:05:44
Postat av: Sep

Snyggt! Ska bli sjukt kul att se bilderna från i lördags! :)

Svar: Tack! Bildern från i lördags är fab!!
Melodi foto

2013-11-11 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim