Hej hösten!

Min almanacka har aldrig varit så kladdig och ifylld som nu. Den här hösten har jag bestämt mig för  att investera mer i mig själv som fotograf  och min fotostil. Därför har jag anmält till massvis av kurser, allt från barnfotografering, till kurser i Photoshop och modellfotografering. Kul!  Sedan är det massa fotojobb som väntar!
 
För att få någon typ av lugn mitt i all virr varr  så har jag hela helgen organiserat upp någon sort av arbetsyta som jag ska trivas i. Visserligen är ytan är fortfarande litet men det är bättre än ett enda stor kaos. Har försökt tänka lite ergonomisk också, så jag har köpt en enorm pilates boll som jag kan sitta på istället för en arbetsstol. Det ska vara bra för ens hållning och så får man bålträning på köpet. Inte bara blir jag en en bättre fotograf i höst men jag kommer också ha stans snyggaste mage :P
 
 
Nästa investering är ett större skrivbord och en iMac tror jag, men tills dess får jag nöja mig med min lilla hörna som är rätt så mysig:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktiga du!

2013-09-22 @ 22:22:44
URL: http://mariagullig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim