Hemma är inte här..

Det har varit full fart senaste tiden med fotouppdrag men också på privat nivå, därav glesare uppdateringar på bloggen.
 
Min fina syster flyttade tillbaka till Sverige förra året efter att ha bott i Los Angeles i 17 år. Men nu iaugusti bestämde de sig för att flytta tillbaka. Hemma för henne är inte här i Sverige. Hon har velat fram och tillbaka mellan att stanna kvar i Sverige där hon är omringad av familjen eller åka tillbaka till det hon anser vara "hemma". Så en lång period har hon varit lite nere och konfunderad, men i samma sekund hon VERKLIGEN tog beslutet att flytta tillbaka fick hon tillbaka glimten i ögat och blev sprudlande glad igen!
 
Så ont som det gör i hjärtat att vara ifrån henne så är jag otroligt lättad att hon är lycklig igen. Ni vet hur man brukar säga om man verkligen älskar någon så vill man att de ska vara lyckliga oavsett hur ont det gör för en själv. För första gången i mitt liv så känner jag så på riktigt!  Man jag får se det på från det ljusa sidan också, nu har jag en anledning att åka till Californen varje år igen.. mer än vad de flesta kan säga;)
 
Jobbigast av allt är nog att vara ifrån syskonbarnen, speciellt 2-åriga Charlize. Hon får ju mitt hjärta att smälta varje gång hon ropar på mig, " Miiieeeelllo kom!"
 
 Hemma hos moster kan man hitta massa skoj, som en läppglans!
Ljus: Naturligt/spotlight
Objektiv: 50mm f/1,8
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hedie

Sötnos!!

2013-09-05 @ 13:59:37
URL: http://wearchic.blogg.se
Postat av: Khamzir

Vilken kanelbulle!!!

2013-09-06 @ 17:24:32
Postat av: Olivia

HAHA! Så sjukt underbara bilder.

Svar: Haha, tack! Hon är en riktig sötnos!! :)
Melodi foto

2013-09-09 @ 16:14:35
URL: http://www.solglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim