Scorpio

Jag är inte den som tror på astrologi i första taget. Men när jag tänker efter så är mina allra närmaste  Lejon, Jungfruar och Skorpioner nästan helt uteslutande.  Jag klickar allra bäst med skorpioner. Jag upplever dom äventyrliga och spontana medan de uppfattar mig som lugnet själv. " Du är så harmonisk" får jag ofta höra av människor som är födda under skorpionens tecken. Visst är det lustigt? 
 
Sahar, min wing woman här i livet är en Skorpion ut i fingertopparna. Busig, spontan och otroligt kärleksfull. Men man vill inte ha henne på fel sida.  Hon tassar inte omkring i vad hon tycker. Om hon gillar dig så vet du det. Om du mot förmodan har trampat på några tår så ser hon till att du vet om det, tydligt. Du kommer inte missa budskapet. Det är svart eller vitt, finns inga mellanting för henne. Det är precis så den här fotosessionen blev med henne - inga mellanting! Söt som honung och kraftfull som en skorpion. 
 
Bilderna med svart klänning bad jag hennes bokstavligen agera som en skorpion- alltså djuret.  Giftig, kraftfull och arg. Medan i de bilderna  där hon har gul tröja på sig bad jag henne vara sådär sprudlande glad, godisrosa och oskyldig. Dessa bilder kunde inte beskriva denna kvinna bättre!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag finner horoskop intressanta även om jag inte helt tror på vad som skrivs i tidningen. Allt är en slump antar jag inget är förutbestämt. Från det ena till det andra så gillade jag bilderna med gul tröja :)vackra, fulla med glädje :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim