Late night

Knock- knock
Det var flera månader sen jag satt vid dator och redigerade för att jag ville. Inatt knackade kreativiteten på dörren. Gissa om jag välkomnade känslan. Skön lounge musik, ett glas vitt och ritplattan i högsta hugg.
 
Beatrice
Säg hej till Beatrice! Henne fotade jag för väldigt längesen, i sommras. Hennes bilder har jag inte ens hunnit sortera. Men ikväll så detaljredigerade jag varenda hörn av bilden. Fler bilder i serien dyker upp så småning om.
 
Att beskära
Samma bild beskuren på olika sätt. Svårt att bestämma mig vilken jag gillar mest. Beskärningen ger så olika intryck. Vilken gillar ni? Den som är helkropp eller den kvadratiska?
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Översta! Snyggt!
Då hoppas vi känslan kommer tillbaka snart igen...fast inte flera gånger per dag..det blir så mkt vin då! 😜
Ser fram emot fler inspirerande inlägg.

Svar: Tack! Kämpar med motivationen, men den verkar smyga sig på :)
Melodi foto

2015-01-08 @ 14:18:38
URL: http://johannahanning.se
Postat av: Lizzan

Det där med motivation och inspiration lever sitt eget liv, när man som mest behöver den så är den bara borta.... men du gör nog rätt i att inte stressa fram den får då finns risk att den försvinner helt bort och det vore tråkigt tycker jag! Älskar att läsa dina inlägg och se dina bilder!
Angående bilden tycker jag bäst om den i helkropp.

Svar: Ja det är verkligen så med kreativitet och motivation! Men jag tror att den smyger sig fram lite nu...

Tack för din input! :) hoppas att vi ses snart på någon fototräff:)
Melodi foto

2015-02-05 @ 11:50:00
URL: http://lizzans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim