Sådär att man blir tokig

Jag tänkte att jag skulle "slänga ihop" en hemsida/portfolio under helgen. (Kan ni förstå att jag har inte haft en hemsida men ändå har fotouppdragen trillat in? Känner mig lyckligt lottad). Såhär sitter jag mitt inatten och vill slita av mig håret av frustration! Men skam den som ger sig. Det enda som gör det ännu jobbigare är att jag vill så gärna komma igång med redigeringen av bilderna jag tog på Sahar i onsdag. Ni som följer mig på Instagram har redan fått se en sneak peak på vad som komma skall. Här har ni ytterligare en tjuvtitt på vilken guldgruva jag sitter på men kan inte röra förrän jag blir klar med hemsidan. 
 
Preview direkt ur Lightroom.
God jul till mig förresten! Köpte mig en 27 tum iMac dagen innan jul! Fantastisk hur arbetsflödet har blivit smidigare. Snabb som tusan är den för att inte tala om upplösningen.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Du hade någon fråga till mig o mr mostofi :))

[email protected]

Hoppas allt e bra med dig khoshgele :)

Svar: Snart har du mail:)
Melodi foto

2014-01-22 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim