Fun in the sun

 
Kommer ni ihåg att jag hade en del photoshoots i Los Angeles?
Efter att jag kom hem gick allt i ett och jag har inte hunnit redigera några bilder alls. Det var ca 3 månader sen!
Ikväll har jag suttit med lite bilder så att modellerna kan får sina leveranser. Mitt i alla bilder hittade jag dessa på mig och Sanaz, vi försöker ta hopp-bilder men misslyckas  totalt.  Vi är inte i luften en enda gången på NÅGON BILD. Jag tyckte att bilderna var charmiga så de fick komma med på bloggen.  Inte för att jag ser ut som en jätte jämfört med Sanaz med mina 1.74 cm eller för att jag har stort tovigt hår, utan mest för att vi har bara så skoj. Sanaz har jag känt i många år! Hon flyttade till USA för 8 år sen. Trots att vi inte har hörts i långa perioder så är det verkigen som om tiden har stått still. Vi kan prata flera timmar i streck!
 
Sanaz sa en riktigt bra sak till mig under under de dagarna vi umgick. Det  orden har svetsat sig fast i mitt huvud. Det var precis den knuffen jag behövde för att få saker och ting i rätt riktning. Tack vare henne så har det blivit en och annan förändring hos mig, inifrån och ut. Därför slog det mig att jag ser lite annorlunda ut idag! Betydligt ljusare hår och några vinterkilon lättare sen dessa bilder togs. Tror att det är dags för en ny bannerbild så ni kan få se "dagsfärsk" Melodi!
 
 
You have to fall in love with yourself again...
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

så fina bilder!

Svar: :) tack! Snart kommer bilderna bara på Sanaz. De är UNDERBARA!!
Melodi foto

2014-06-04 @ 06:48:43
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim