Headshot

När jag var på Venice Beach och fotograferade Sanaz så passade vi även på att ta några headshots. Headshot är  i grund och botten porträttbild och används som PR-bilder för skådespelare, modeller, författare, eller andra kända personer. Viktigt med en headshot är att modellen inte ska vara superstylad med knasig smink och hår. 
 
Det jag tänkte bjuda på är bilderna som  jag har knäppt "mellan tagningarna". Förmodligen kommer Sanaz inte använda dessa , men jag fullkomligt älskar dom! Hennes genuina skratt känns rakt igenom bilden.
 
Fler bilder med olika teman  från den här dagen med Sanaz kommer upp i bloggen inom kort! Så håll utkik!
 
 
Kamera;Nikon D800
Objektiv: Tamron 24-70 f/28
Inställning: ISO 100, 1/400 f/3,5
 

Kommentarer
Postat av: Adine

Åh, superfina bilder!

Svar: Tack så jättemycket!
Melodi foto

2014-03-07 @ 14:01:36
URL: http://lundahlfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim