Improvisera

Jag tror att improvisera är min grej. Eller jag tror inte, jag är ganska säker att så är det! Jag har nog aldrig riktigt planerat in i sista detalj när jag ska fotografera. Jag litar på att det blir bra oavsett. Precis så är det när jag ska fota för House of Doris. Idag var det dags att ladda på med nya banner bilder för webshoppen. Ska jag vara ärlig så var jag osäker om ens fotograferingen utomhus skulle bli av eftersom det var så mulet. Men det löste sig, solen tittade fram alldeles lagom till fotograferingen och bilderna blev inte nått annat än underbara med Carolina som modell!


 
Inställningar: ISO 400, f3.2-4 1/800.  Körde på bländarförval idag för ovanlighetens skull, därav lite uddare inställningar. Kul att leka med andra fotograferingstekniker.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

Så fina bilder!

Svar: TACK!
Melodi foto

2014-05-14 @ 07:32:34
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Sarah

Ååh vilka sjukt fina bilder!

2014-06-24 @ 20:02:22
URL: http://sarahss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim