Burhan

 
Just nu tar jag inga nya kunduppdrag, det är på grund av jag jobbar väldigt mycket och vill ha mina helger och kvällar lediga. Men när Burhan ringde mig förra veckan och ville ta nya mäklarbilder så hoppade jag på uppdraget.  Eftersom jag känner  honom sen tidigare tänkte jag att det här kommer gå på som på räls. Vilket det gjorde. Han kom, var inte ett dugg nervös och spikade bilderna. Som jag har sagt tidigare, det är alltid enklare att fota människor man känner. Man catchar upp vad som har hänt sen sist, snackar lite skit och under tiden tar man några bilder. Bättre än så blir det inte!
 
 
Plats: UKK UPPSALA
Objektiv: Nikon 85mm.f/1.8
Inställning: ISO 400, f.3.5, 1/160
 
 
Bara för att ni ska förstå hur allvarligt det inte var när vi fotade. Jag bad Burhan göra nått oväntat. Säg hej till Bäver-minen! Bilden under är tagen direkt efter, då får man ett genuint skratt! Ett bra fototrick jag har lärt mig genom åren! 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

otroligt fina bilder !
Vad är det du jobbar med utöver fotot ?

Svar: Hej! Tack!! Vad glad jag blir. Jag jobbar på marknadsavdelningen på Memira:)

Melodi foto

2015-03-15 @ 20:38:55
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim