Vinterland del 2

Nu var det ett tag sen jag fotograferade Frida, men ikväll hade jag en lucka och passade på redigera lite fler bilder från den fotosessionen. När man får se bilderna efter en längre period så får man ett annat perspektiv. Bilderna som  man inte tyckte var så bra är helt plötsligt "fantastiska". Dessutom får man nya idéer till efterredigeringen.
 
Sist jag redigerade bilderna valde jag att ha mer kalla toner, men nu valde jag att lägga på en härlig varm ton på bilderna. Tycker att det blev en mer romantisk känsla som passar bildtemat mycket bättre:) Här kan du se de andra bilderna på Frida.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Huxflux

Härliga bilder. Jag gillar dom varma färgerna!!

Svar: Tack Huxflux! Ja jag gillade bilder mer i varma tonerna:)
Melodi foto

2013-04-12 @ 09:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim