Blogg-hjärtat

Förra veckan publicerade jag dessa bilder och skrev hur jag hade gjort för att få till bilderna. Bilderna laddade jag även upp i en grupp på Facebook där det finns en blandad kompott av härliga fotografer. Snacka om jag blev så otroligt glad när jag såg att vissa hade fått nytta av mina tips och fick till så otroliga bilder.
 
Det värmer blogg-hjärtat nått oerhört och det är anledningen att jag fortsätter experimenterar för att sedan dela med mig av dem. Finns ni fler därute som har gett er på mina tips? Lämna gärna en kommentar med en länkt till era bloggar. Skulle vara så himla kul att se era resultat!
 
 
 FOTO: www.brandwold.se
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim