Det var en gång..

Dom här bilderna tog jag på Sahar i början när jag precis fått upp intresset för fotografering under 2009-2010 Bilderna skulle användas som produktbilder för en webbshopp jag drev en gång i tiden:) Sweet memories!
 
Minns att det var stekhet den dagen och vi höll på i flera timmar. Bilderna är tagna i området Industristaden i Uppsala. På den tiden använde jag standardlinsen man fick med kameran vilket var Nikkor 18-55mm F4.5-5.6. Det vill säga inte den mest ljuskänsliga och flexibela linsen, men om man leker runt med inställningar så lär man sig en hel del och kan få ut det mest ur linsen.
 
På  fredag ska jag möta upp Sahar igen för en legendarisk fotosession! Ska bli kul att få ta kort på människor istället för saker och ting som det har blivit en hel del av senaste tiden!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim