Finns första gången för allt

Idag fick jag hoppa in i all hast på lunchen med att fotografera syrrans lägenhet som är ute för försäljning. Bilderna som fanns på Hemnet.se var inte optimala. Eftersom en bild säger mer än tusen ord (speciellt vid lägenhetsföräsljning) så ställde jag självklart upp. 45 min senare var jag klar och ganska nöjd med min första lägenhetsfotografering. Sen var det  bara återvända tillbaka till jobbet och äta lunchen vid datorn :)
 
Hennes lägenhet hittar ni HÄR på Hemnet.
(I skrivande stund är bilderna ännu inte uppdaterde till de nya)
 
 
 
 Fotografering på stativ och fjärrutlösare. Nikon 18-105mm, fotograferade mest på 18 mm för att få så stor brännvidd som möjligt. ISO 100, f13, Slutartid mellan 3-6 sekunder. Sista bilden tagen med Tamron 17-50mm, f2,8, ISO1200, 1/60
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Skulle inte ha något emot att få bo sådär :O

Svar: Inte jag heller!! Skulle merän gärna stå och laga mat i köket...
Melodi foto

2012-11-14 @ 20:11:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Elizabeth

Jättesnyggt! Du kunde jobba med lägenhetsfotografering! Fast tyvärr tar väl mäklaren ofta bilderna själv? Synd i så fall, dör det skulle nog passa dig!

From Elizabeth . With Love

Svar: Tack! Ja ännu är bilderna inte uppdaterade på Hemnet, vilket är synd för det märks att den här superfina lägenheten har inte fått lika många visningar som andra lägenheter:( Ja mäklaren tog bilderna själv.. Jag skulle nog tycka attd et är kul att fotografera lägenheter, kanske ska tipsa mäklaren om att jag ställer upp ;)
Melodi foto

2012-11-14 @ 22:52:27
URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se
Postat av: claudia

skitsnyggt, ser riktigt proffsigt ut !

Svar: Tack, det var ganska bökigt dock!
Melodi foto

2012-12-17 @ 00:17:41
URL: http://claudiamilena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim