Nu är det dags för reklam!

Igår var det dags för reklaminspelning med jobbet. Dagen började med att klockan ringde kl 06.30 och slutade med stt slängde mig soffan hemma vid 22 tiden! Ja, en sån där lagom lång dag, tycker ni inte? Men att jag var helt slut efter inspelningen spelade ingen roll för jag hade haft så kul. Skrattat en hel del åt galna repliker och fått hänga med ett helt underbart gäng! Det här gör jag om gärna igen.
 
Här kommer lite bilder som jag lyckades knäppa under dagen:)
 
"Jag vill också vara med på TV!" ;) Jag ansvarade för kläder och  rekvisita!
Till vänster: Duktiga Lisa var på plats för make-up och styling! Till höger: Enda bilden på kameramannen.. och det är på hans rygg. *suck*
Josef såg till att allt klaffade och att vi fick en riktigt bra reklamfilm! Underbar man som bjuder på många skratt!
Josef ger direktiv...
Alla vill vara med på tv tydligen! Min kollega Pontus apar sig framför kameran!
Jakob var en av dagens stjärnor! Han är så rolig att man storknar! Han var orsaken till hel del fniss bakom kulisserna..
Vår andra stjärna för dagen, Angelica! Duktig som få framför kameran!
"OMG vi är med på TV!" Jakob som ska vara med på tv bilr förskräckt av tanken! ;)

Kommentarer
Postat av: Catalina

Såg en Memira reklam på fyran igår. Var det så att det var du som satt i bakgrunden och bläddrade ingen tidning?

Svar: Javisst det var jag det. Jag har extrema färdigheter i att bläddra i tidningar därför blev jag anlitad just för det. Haha! Näda, det krisade med statister så jag fick hoppa in:)
Melodi foto

2013-09-17 @ 09:12:02
URL: http://atcats.blogg.se
Postat av: Catalina

Du jobbade bra där!! Men visst var det bra att jag noterade det trots att du va suddig. Man såg ju inte riktigt... 👍

2013-09-17 @ 20:45:50
URL: http://atcats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim