Inga konstigheter

När jag läser andra fotobloggar brukar jag alltid vara mest nyfiken på "behind the scene" bilderna.  Bara för att få en glimt om hur ljussättningen var och hur det "egentligen" såg ut när bilderna togs. Därför tänkte jag bjuda på egna bilder på hur studion var uppriggad när jag tog dessa bilder.
 
Ljussättningen är inga konstigheter med. Softbox rakt framför modellen högt ovanför och en vit reflexskärm för upplättning av skuggor under hakan och finare ljus runt ögonen. Enklaste ljussättningen burkar bli de bästa - mindre grejer att hålla reda på därmed mindre grejer som kan gå fel:)
Blandade bilder tagna med iPhone och systemkameran
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim