Nästan sommarlov

Sorry för dålig uppdatering på bloggen! Kommande vecka har jag egentligen semester men bestämde mig att ändå fotografera för Pipols Baazar. Det är höst- och vinterkollektionen som ska förevigas på bild! Ca 150 accessoarer ska fotograferas, redigeras och levereras innan nästa söndag så det blir full rulle! Tror att jag kan klämma in lite Behind the scene bilder under veckan!

Efter Pipols baazar uppdraget har jag sett till att inte boka in några fotouppdrag för få ledigt i hela två veckor. Det behöver både min kropp och själ.

Nu ska jag njuta av min söndag innan det blir fullt ös på måndag!

Bild från gårdagen! Tagen av www.emmeliwallinphotography.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim