Alva

Imorgon ska lilla Alva döpas så idag mötte jag upp mamma Pernilla och pappa Majid i kyrkan för att stämma inför morgondagen. Kyrkan är väldigt fin men liten. Det innebär att jag kommer inte vara så osynlig när jag springer fram och tillbaka under dopet. På plats så passade jag på att fota i olika vinklar för att se hur ljuset faller och kyrkor har inte de bästa ljusföruttsättningar, men med lite andra kamerainställningar, än vad jag vanligtvis använder, så  ska det nog gå bra!
 
Här är lite bilder från idag när Alva sprang omkring i kyrkan och var allmänt väldigt glad! En riktig charmtroll, jag föll pladask för henne:)


Objektiv: Sigma 70-200 1:2.8
Inställningar: ISO 3200, f3,5-3,2 1/60-1/200
 

Kommentarer
Postat av: Maziar-agha

Bra jobbat som vanligt. Längtar efter att se nya bilder snart :D

Svar: Nya bilder kommer snart:)) och TACK!
Melodi foto

2013-05-29 @ 16:14:26
URL: http://www.offertum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim