Psssssssssssshhh..

...Hörde ni det där? Det var lite kreativitet som precis pyste ut. Idag tog jag mig i kragen och tog mig till studion bara för att låta kreativiteten flöda.Jag mår så himla bra av det! Det blev en massa olika stilar, men jag får ta det lite pö om pö. En annan favorit är min headerbild, den tog jag också idag! Visar den serien i ett annat inlägg. Men här kommer iallafall favoritserien.
 
Dom här bildern har jag tagit mot en svart bakgrund med paraplyblixt så det blev ganska hårda linjer. Älskar hårda skuggor! Sen har jag gjort bilden MATT svartvitt och lagt på lite brus så man får en känsla av en bild som är tryckt i en papperstidning.
 
 
Kamera: D800
Objektiv: 50 mmf/1,8
Inställningar: ISO 100, 1/160, f/4
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Riktigt snygga bilder men precis som dig så är headern min favvis! keep it up girl!

Svar: Tack!! Headerbilden är mer "jag". Jag är inte så allvarlig in real life som de tre bilderna:)
Melodi foto

2013-09-29 @ 23:13:52
URL: http://supremelook.blogg.se/?tmp=264104
Postat av: elin wahlberg

så fina bilder!

Svar: Åh tack!! Det var mycket med att slänga runt med håret och fläkten fick gå på högsta varv;)
Melodi foto

2013-09-29 @ 23:15:24
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Terese

Förutom att bilderna är grymma så är DU så himla snygg!

Svar: Hahaha, Tack!! Ljuset gör himla mkt, döljer skavanker som trötta ögon ;)
Melodi foto

2013-10-01 @ 21:14:02
URL: http://www.brandwold.se
Postat av: Emmeli

det här kan vara dem bästa profilbilderna du tagit! jag önskar att det var jag som var fotografen, eller modellen också för den delen haha :D

Svar: Hahahaha! Ja snart måste du ta och komma hit så vi kan leka med våra kameror tillsammans:)
Melodi foto

2013-10-12 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim